سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرمالیته داماد

 

لباس فرمالیته داماد: کت و شلوار و کراوات ، همراه با یک جفت کفش مجلسی راحت.

لباس زنانه: یک لباس یا یک بلوز و دامن رسمی  و شاید کوتاهتر باشد تا متناسب با نقش نیمه رسمی باشد. مو و آرایش می توانند هر نوعی باشند.ما توصیه می کنیم که یک بند مو یا یک گیره برای استفاده در اواخر شب به همراه داشته باشید.

اگر ساحل برای مراسم انتخاب شده است:

احتمالاً ، این عروسی در یک ساحل و بیشتر ، اگر نه کاملاً در فضای باز باشد. اگرچه یک روز ساحل ممکن است احساس راحتی کند ، به یاد داشته باشید که کلمه "رسمی" هنوز استفاده شده است ، بنابراین انتظار همان سطح رسمی را داشته باشید که یک جشن "کراوات سیاه" باشد. هنگام انتخاب لباس محیط را در ذهن داشته باشید.

لباس مردانه: کت و شلواری به رنگ روشن همراه با پیراهن کتانی ، شلوار کتانی یا خاکی و کفش راحتی ساحلی  نیازی به کراوات نیست.

لباس زنانه: یک لباس تابستانی رسمی است که می تواند کفش یا صندل های ساحلی باشد. مو و آرایش می تواند طبیعی باشد - ما امواج ساحل را توصیه می کنیم!

اگر در دعوت نامه آمده است "رسمی" یا "کراوات سیاه اختیاری":

به طور معمول ، این امر به یک امر عصرانه مربوط می شود که در آن لباس مجلسی برای آقایان لازم نیست ، اما مناسب برای این رویداد مناسب است. در سالهای اخیر در این نوع عروسی خاص افزایش یافته است: برای بسیاری از زوج ها ، دکوراسیون درست مقدار زیادی را نشان می دهد بدون اینکه بیش از حد بالا باشد.

لباس مردانه: یک لباس رسمی تیره رنگ یا تاکسیدو.

لباس زنانه: کت و شلوار مجلسی ، لباس مجلسی بلند ، یا یک لباس رسمی تیره رنگ با کفش پاشنه بلند یا باله های لباس مجلسی.

 

تفاوت فرمالیته داماد و لباس داماد

همه همیشه در مورد چگونگی لباس عروس و ساقدوش عروس صحبت می کنند  و گاهی اوقات احساس خوب بودن داماد و مردانش را در کانون توجه قرار می دهید!

مهمترین چیزی که باید در هنگام یافتن بهترین لباس برای داماد به خاطر بسپارید این است که شما می خواهید عروسی شما به چه صورت رسمی برگزار شود:

فوق العاده رسمی: آقایان لباس تاشو یا کت خزدار خواهند بود.

رسمی: آقایان کت و شلوارهای مشکی یا تیره رنگ می پوشند.

نیمه رسمی: کت و شلوارهای رنگی یا کت و شلوارهایی از مواد کم رسمیت ساخته شده است. این سطح از تشریفات معمولاً مناسب عروسی های تابستانی ، عروسی های ساحلی است.

چند نمونه از فرمالیته داماد:

کراوات سفید ، کراوات مشکی ، کراوات مشکی . در حالی که آنها قصد دارند از میهمانان در مورد اینکه چه چیزی بپوشند مطلع شوند ، آنها همچنین ایده ای را در مورد رسمیت کلی یک عروسی به عزیزان می دهند. چگونه همه این گزینه ها را انتخاب می کنید و تصمیم می گیرید که برای عروسی خودتان مناسب است؟

در حالی که چند زن و شوهر ابتدا تشریفات را تعیین می کنند و اجازه می دهند همه چیز دیگر از آنجا سر و سامان پیدا کند ، اکثر عروس و دامادها تشریفات عروسی خود را بر اساس ترکیبی از این عوامل اساسی پایه گذاری می کنند .

برای خرید لوازم فرمالیته داماد اینجا کلیک کنید.