سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترولی آرایشگاهی

 

ترولی آرایشگاهیدر بسیاری از تنظیمات مفید است:

ترولی آرایشگاهی محفظه هایی برای ذخیره سازی عالی هستند که می توان برای ذخیره کلیه وسایل و ابزار مورد نیاز خود استفاده کرد. مهمترین مزیت این واحدهای ذخیره سازی این است که گزینه های مختلفی را برای ذخیره سازی ارائه می دهند و دارای چرخ هستند. چه در خارج از آرایشگاه و چه در داخل آرایشگاه ، ترولی آرایشگاهی کاربردهای بسیاری دارند. می توانید مجموعه ای از ترولی های آرایشگاهی ارزان قیمت جدید را از پرشین کلاسیک خریداری کنید.

انواع ترولی آرایشگاهی

شما می توانید از یک ترولی آرایشگاهی همه کاره به عنوان یک چرخ دستی سالن مو ، یک چرخ دستی سالن ناخن ، یک واگن برقی اپیلاسیون ، یک چرخ دستی سالن زیبایی و بسیاری از انواع دیگر واگن برقی ها استفاده کنید تا یک روش مناسب برای ذخیره وسایل خود استفاده کنید. انواع اصلی ترولی آرایشگاهی در دسترس شماست:

سینی - سینی سالن یک واحد ذخیره سازی ساده است که به طور معمول یک سینی چرخ دار است. این ها در درجه اول برای کاربرانی که به سینی سبک نیاز دارند برای ابزارهایی که در دسترس آنها قرار دارد ، استفاده می شود. کاربردهای رایج در یک عمل جراحی برای مراکز درمانی ، مراکز نظافت حیوانات خانگی ، سالن ناخن و دفاتر دامپزشکی خواهد بود.

سبد خرید - ترولی آرایشگاهی دارای نرده های مختلفی جهت ذخیره سازی است. چرخ دستی ها معمولاً بلندتر از یک سینی هستند و برای جابجایی کمی دست و پا گیر هستند. آنها برای ذخیره وسایل مورد استفاده در خدمات زیبایی و تمیز کردن مفید هستند.

 

ترولی آرایشگاهی برقی - ترولی آرایشگاهی نوعی چرخ دستی است که دارای سبک های مختلف کشو ، قفسه و سینی است. چرخ دستی ها اغلب دارای ویژگی هایی مانند چرخ های قفل کننده ، سینی های بیرون کشیدن و شکاف هایی برای اتصالات هستند. آنها در صورت استفاده به عنوان واگن برقی یا انواع دیگر واحدهای ذخیره سازی راحت هستند.

مؤسساتی که از داشتن چرخ دستی های سالن بهره مند می شوند:

بسیاری از مشاغل از داشتن سینی و ترولی آرایشگاهی برای کارمندان خود سود می برند. پرستاران ، بهداشت دندانپزشکان ، استایل مو ، محافظ حیوان خانگی ، تکنسین های مراقبت از ناخن و ماساژ فقط برخی از حرفه ای هایی هستند که روزانه از ترولی آرایشگاهی برای ذخیره تجهیزات و لوازم خود استفاده می کنند. امکان در اختیار داشتن کلیه موارد شما در یک گروه بندی و به راحتی در دسترس است و به مدیریت زمان و کارایی کمک می کند.

آیا ترولی آرایشگاهی در خانه مفید هستند؟

می توانید انواع مختلفی از ترولی آرایشگاهی را در خانه خود به روش های مختلفی استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر شما در خارج از خانه خود خدمات حرفه ای ارائه می دهید ، پس ترولی آرایشگاهی روش مفیدی را برای ذخیره کالاهای تجاری خود در اختیار شما قرار می دهند تا آنها را در دسترس و جدا از لوازم خانگی خود قرار دهید. آنها همچنین برای مرتب سازی و ذخیره لوازم خانگی شما مفید هستند.

برای خرید ترولی آرایشگاهی اینجا کلیک کنید.