سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه کفش عروس مناسب انتخاب کنیم؟

 

 انتخاب کفش عروس     کار بزرگی است. من حتی نمی دانم چرا دقیقاً چنین معامله بزرگی رخ داده است ، اما چنین است و جرات می کنم بگویم این یکی از معدود حقایق عروسی است که هم برای عروس و هم برای دامادها صدق می کند. من یک لباس کوتاه پوشیدم ، بخشی از آن این بود که کفش های من ، جالبترین قسمت لباس من بود. با انتخاب سبک نامناسب کفش عروس احتمالاً راه رفتن یک فلامینگو آسیب دیده را خواهید داشت بنابراین با ما همراه باشید تا کفش عروس مناسب بتوانید انتخاب کنید.

ای کاش رسم این بود که وقتی مردان کفش همسران خود را می گرفتند ، مجبور بودند که آنها را برای بقیه اوقات مهمانی بپوشند. شوخی با تو ، آلفرد! این معنای خاص وحشتناک با گذشت زمان کاهش یافت ، اما کفش ها هنوز به روش های مختلف گنجانده می شدند. گاهی اوقات میهمانان برای خوش شانسی کفش هایی را به سمت یک زن و شوهر می انداختند و من حدس می زنم سرانجام مردم اینگونه گفتند: "وای این یک ایده بد است" ، بنابراین آنها شروع به بستن کفش به سپرهای ماشین کردند. میدونی چیه؟ چرا همه ما کفشهای لعنتی خود را فقط روی پای لعنتی خود نگه نداریم. این برای یک سنت عروسی جدید چگونه است؟

 

کفش عروس و تعیین بهترین نوع کفش عروس برای پوشیدن لباس زیبا و یافتن یک جفت مناسب اولویت اصلی است. برای برخی از عروسها ، این آخرین تلاش مد است - تقریباً حتی شاید در جستجوی لباس رقیب باشد - در حالی که برای عروس های دیگر ، به دست آوردن کفش عروسی به همان راحتی است.

اولویت های شما هر چه باشد ، در پایان روز ، کفش های روز عروسی شما نقش اصلی را دارند. باید آنها را دوست داشته باشید ، بله ، اما همچنین باید آنها را بپوشید - اغلب برای مدت زمان طولانی در یک روز ثابت و 15 ساعته به اضافه (یک لحظه به آن فکر کنید). بنابراین چگونه می فهمید که چه نوع کفش عروس برای شما مناسب است؟

حتی اگر به کفش عروسی رویاهایتان برخورد کرده اید ، اگر هنوز لباس عروس متناسب با آن را پیدا نکرده اید ، از خرید آنها خودداری کنید. شما می خواهید کفش عروس شما از هر جنبه - سبک ، رنگ ، تا آخرین جزئیات و تزئینات و طول لباس شما را تکمیل کند. اگر می خواهید لباس کوتاه تری بپوشید ، کفش های شما می توانند لوازم جانبی اصلی باشند و به شما رنگ ، درخشش ، جذابیت ، یا به سادگی ظرافت مدرن - اضافه کنند. در حالی که اگر لباس شما یک لباس مجلسی تمام قد باشد ، تقریباً به چشم نمی آیند.

اما برای خرید کفش عروس خود تا آخرین لحظه صبر نکنید:

گرچه بهتر است قبل از تصمیم گیری در مورد کفش عروس ، لباس خود را پیدا کنید ، باید به دنبال خرید آنها باشید و چند سبک اصلی را همزمان امتحان کنید نه فقط به این دلیل که باید بفهمید چگونه کفش ها را با لباس خود متناسب کنید ، اما به این دلیل که باید آنها را پیش از خرید و تغییرات لباس خود خریداری کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید کفش عروس اینجا کلیک کنید.